Cine suntem?

Sc Sprint Media Group SRL (în continuare „Organizator”) este o societate română, cu sediul  in Bucuresti, sector 3, b-dul 1 decembrie 1918, nr 47, bl J40, sc A, ap 15. Cui: RO 17715468; inregistrat la registrul comertului cu nr J40/6250/27.03.2007, Cont iban RO74INGB 0000 9999 0498 3633, deschis la ING Bank Sucursala Magheru, reprezentata prin dl Marius Sofron in calitate de director, acționează în calitate de Organizator al evenimentului WE LOVE MUSIC FESTIVAL.

We Love Music Festival se va desfasura in perioada 18-21 august, Ramnicu Valcea, Platoul Feteni

Platforme de comunicare date oficiale:

welovemusicfestival.ro

https://www.instagram.com/welovemusic.festival, https://www.facebook.com/welovemusicfestival.ro.

REGULI ȘI INFORMAȚII GENERALE

Programul festivalului

Joi: 18 August: 4 PM – 4AM

Vineri: 19 August: 4 PM – 4AM

Sâmbătă: 20 August: 4 PM – 4AM

Duminică: 21 August: 4 PM – 4 AM

Brățara de festival trebuie să fie păstrată intactă și purtată permanent.

Bonul de la Top Up trebuie păstrat pe toată durata festivalului.

NU SCOATEȚI BRĂȚARA DE LA MÂNĂ. DACĂ O SCOATEȚI, VA TREBUI SĂ CUMPĂRAȚI UN ALT BILET, IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.

Despre festival:

Access

Accesul in zona dedicata festivalului – Platoul Feteni, Ramnicu Valcea – incepand cu data 18 august 2022, ora 4 PM (16.00).

Festivalierii – participantii la festival, pot iesi din zona de festival de cate ori doresc, cu conditia de a avea pe mana bratara de festival intacta.

Bratara de festival trebuie sa fie pastrata intacta si trebuie purtata in orice moment.

NU SCOATETI BRATARA DE LA MANA. DACA O SCOATETI, VA TREBUI SA CUMPARATI UN ALT BILET.

Programul festivalului – orele de desfasurare a reprezentatiilor artistice dar si orele de incepere a evenimentelor in cadrul festivalului se pot modifica unilateral de catre Organizator.

Orele de începere ale evenimentelor din cadrul Festivalului, precum și ordinea reprezentanțiilor artiștilor pot fi modificate unilateral de către Organizator, fără ca această modificare să fie susceptibilă de a cauza orice fel de prejudiciu oricărui Participant.

Control access zona festival – absolut toți participanții sunt supuși controlului corporal la intrarea în festival, în vederea asigurării condițiilor de siguranță necesare desfășurării evenimentului. Refuzul controlului corporal atrage interzicerea accesului în festival pentru orice participant.

Obiectele ce pot fi aduse pe teritoriul festivalului

  • Rucsac
  • Aparate foto si video compacte
  • Medicamente cu prescriptive medicala
  • Carucioare de copii
  • Ghiozdane (de marimea unui A4)
  • Balsam de buze
  • Tigari si brichete
  • Dopuri de urechi
  • Picaturi de ochi
  • Borsete
  • GoPros
  • Guma de mestecat
  • Gel antibacterian pentru maini si servetele umede
  • Palarii
  • Telefoane mobile si incarcatoare
  • Genti si posete
  • Pături si prosoape mici
  • Creme pentru protectie solara
  • Ochelari

Obiectele ce nu pot fi aduse pe teritoriul festivalului

  • Droguri si / sau substante narcotice
  • Spray cu aerosoli
  • Goarne sau vuvuzela
  • Echipamente de inregistrare audio/video profesionale
  • Mancare si bautura
  • Cutite sau obiecte taioase, bricege
  • ARME (INDIFERENT DACA SUNT SAU NU LEGAL DETINUTE), EXPLOZIBIL, munitie, cutite sau obiecte contondente
  • Orice obiect care continue sau este fabricat din sticla
  • Alcool
  • Animale
  • Scaune si lazi frigorifice
  • Trotinete, Biciclete, Skate-uri, Segways, Hoverboards
  • Umbrele
  • Instrumente musicale de orice fel
  • Stickere, spray graffiti etc.
  • Materiale Publicitate
  • Mobilier de orce fel
  • Sisteme audio, boxe sau amplificatoare de orice fel
  • Drone sau jucarii controlate prin telecomanda
  • Lanturi, Boxuri
  • Artificii si articole pirotehnice
  • Steaguri
  • Lampioane sau zmeie
  • Lasere
  • Spray paralizant
  • Selfie Sticks sau trepiede
  • Markere
  • Animale de plus
  • Corturi si saci de dormit
  • Arme de jucarie, pistoale cu apa sau prastii
  • Parfumuri
  • Spray tantari cu aerosoli

ORGANIZATORUL ŞI EVENIMENTUL

ORGANIZATORUL

SC Sprint Media Group SRL
CUI: RO 17715468
J40/6250/27.03.2007

EVENIMENTUL

We Love Music Festival – 18 – 21 august 2022, ce se desfăşoară pe Platoul Feteni din Ramnicu Valcea, judeţul Ramnicu Valcea, România.

DISPOZITII GENERALE

1. Prezentul Regulament se aplică cu privire la organizarea și desfășurarea evenimentului We Love Music Festival (denumit în continuare Festival), organizat de Sc Sprint Media Group SRL (în continuare denumit Organizator) în zona marcata pe Platoul Feteni din Ramnicu Valcea, jud. Ramnicu Valcea (în continuare denumită Locația).

2. Regulamentul conține prevederile pe care fiecare participant al evenimentului trebuie să le respecte și obligațiile acestuia în relația cu Organizatorul și ceilalți participanți la Festival.

4. Prezentul Regulament este o intelegere intre organizator si participant.

5. Regulamentul poate fi găsit pe www.welovemusicfestival.ro/regulament și va fi afișat si la intrarea în Festival.

6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand acest Regulament, fara o instiintare in prealabil a Participantului, iar orice modificare va fi afisata pe site-ul oficial www.welovemusicfestival.ro, fiind aplicabile imediat de la momentul afisarii.  
5. Prin cumpărarea unui bilet sau/și prin accesul în Festival, Participantul declară că a citit, a înțeles și se obligă să respecte acest Regulament.

BILETE – TIPURI DE BILETE SI ACHIZITIONAREA ACESTORA

 CATEGORII DE BILETE

1. Biletele pot fi achiziționate online, de pe site-ul www.welovemusicfestival.ro sau de pe site-urile partenerilor Organizatorului (Iabilet) sau fizic de la Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1, Muzica, IQ Box, Filarmonica Ion Dumitrescu Ramnicu Valcea, terminalele SelfPay si Shopping City Ramnicu Valcea.

2. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica preţul biletelor fără o înştiinţare în prealabil.

3.  Participanții pot opta pentru mai multe tipuri de bilete, respectiv:

Abonament – General Access Pass (abonament pe toată durata festivalului)

Abonament – VIP Access Pass (abonament pe toată durata festivalului)

Day Ticket General Access (bilet de o zi)

VIP Day Ticket (bilet de o zi)

Day Ticket / Biletul de o zi – Asigură participantului accesul la eveniment în ziua pentru care a fost efectuată achiziția, începând cu ora 4 PM (16.00) și până în ziua următoare, la ora 4 AM (4.00), oră la care încetează valabilitatea biletului de o zi iar participantul este obligat să părăsească perimetrul festivalului. Dacă participantul refuză să se conformeze, organizatorul, prin intermediul colaboratorilor săi, îşi rezervă dreptul de a-l însoţi în afara perimetrului festivalului.

Abonament General Access Pass – Biletul oferă acces pe teritoriul festivalului începând de JOI, 18 august 2022, ora 4 PM (16.00) respectiv până în data de 22 august, ora 4 AM (4.00). Organizatorul NU oferă participanţilor un loc de campare, aceasta fiind interzisa in perimetrul festivalului.

Abonament VIP Access Pass – Acest bilet oferă acces pe teritoriul festivalului și în zona VIP menționată pe harta festivalului dar si in zona de general acces daca participantul doreste acest lucru. Participanţii pot lua parte la eveniment începând de JOI 18 august 2022, ora 4 PM (16.00) şi respectiv până în data de 22 august, ora 4 AM (4.00) Organizatorul NU oferă participanţilor un loc de campare, aceasta fiind interzisa in perimetrul festivalului.

Participanții care achiziționează astfel de bilete declară că respectă condițiile de vârstă prevăzute și își asumă că nu li se va permite accesul în Festival dacă cu ocazia validării biletului se constată că nu îndeplinesc condițiile.

Minorii până la 12 ani împliniţi au acces gratuit pe toată durata desfășurării festivalului, cu condiţia ca aceştia să fie însoţiţi de un părinte/titularul autorității părintești care deține un abonament/bilet valid.

Persoane cu dizabilitati – Organizatorul acordă persoanelor cu dizabilități, astfel cum sunt definite în Regulament, bilete gratuite de tip General Acces. Pentru obținerea biletului este necesar ca persoana eligibilă să prezinte documentele justificative. Pot solicita un bilet gratuit pentru persoane cu dizabilități cei care se încadrează într-un tip și grad de handicap din următoarele categorii: handicap de tip fizic accentuat sau grav, handicap auditiv accentuat sau grav, handicap vizual grav, handicap neuromotor accentuat sau grav (în cazul în care boala afectează funcțiile locomotorii similar handicapului de tip fizic), handicap tip surdocecitate accentuat sau grav.

Organizatorul garantează DOAR valabilitatea biletelor vândute de către We Love Music Festival sau partenerii autorizați ai acestuia.

Online, de pe site-ul www.welovemusicfestival.ro  sau de pe site-urile partenerilor Organizatorului (Iabilet)

In format fizic de la Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1, Muzica, IQ Box, Filarmonica Ion Dumitrescu Ramnicu Valcea, terminalele SelfPay si Shopping City Ramnicu Valcea.

IMPORTANT!

1. Este strict interzisă vânzarea biletelor gratuite prin orice alte mijloace, fie în format fizic sau online. Nerespectarea acestor prevederi va atrage anularea biletelor comercializate și interzicerea accesului în Festival al persoanelor responsabile.

2. Este strict interzisă publicarea seriilor unice ale biletelor pe rețele de socializare sau alte website-uri.

3. Este strict interzisă postarea anunțurilor de vânzare/schimb/donare a biletelor pe rețele de socializare, site-uri sau orice alte spații publice.

4.  În cazul în care vor fi descoperite bilete, bilete gratuite sau brățări care au fost contrafăcute sau falsificate, Organizatorul va sesiza organele de urmărire penală competente.

5.  Biletele achizitionate nu pot fi returnate si nu se poate cere rambursarea sumei achitate.

6.  Biletele achiziționate/biletele gratuite nu pot fi folosite decât pentru uz personal, în vederea asigurării unei experiențe de festival titularului lor. Biletele/biletele gratuite nu pot fi folosite pentru a promova produse sau servicii, prin asociere directă sau indirectă cu Festivalul și/sau cu marca „We Love Music Festival”. Prin excepție, biletele achiziționate/biletele gratuite pot fi folosite în scop comercial, cum ar fi organizarea de campanii promoționale, oferirea biletelor drept premii pentru concursuri, promovarea unor servicii sau produse în cadrul Festivalului etc., doar cu acordul prealabil și în scris al Organizatorului. Nerespectarea acestei obligații va duce la anularea biletelor folosite în scop comercial și obligarea persoanelor responsabile la repararea prejudiciului astfel creat.

7. In situatia putin probabila a anularii festivalului din cauza unei situatii de forta majora (stare de alerta, stare de urgenta decretate de Conducerea tarii in conformitate cu dispozitiile Constitutiei, pandemie, epidemie, calamitati naturale, etc) Organizatorii nu vor fi tinuti responsabili si nu vor putea fi obligati sa restituie contravaloarea biletelelor cumparate pana la acel moment. 

Astfel, în conformitate cu legislația în vigoare, având în vedere că au încetat toate restricțiile, în acest moment nu sunt restricții de natură sanitară în ceea ce privește accesul în spațiul de desfășurare a Festivalului.

În situația în care, înainte de începerea evenimentului sau pe parcursul desfașurării evenimentului se vor stabili alte reguli în ceea ce privește desfășurarea evenimentelor, și/sau reguli sanitare de acces în spațiul de desfășurare a evenimentului, vom actualiza prezentul regulament și vom anunța pe toate paginile de socializare. Toate aceste măsuri suplimentare, vor fi anunțate în timp util atât pe site-ul oficial al festivalului cât și pe paginile de socializare.

Accesul in Locație poate fi restricționat sau limitat temporar, din cauza măsurilor/restricțiilor impuse la nivel local și/sau național cu privire la numărul maxim de persoane permis în Locație, fără ca aceste restricționări/limitări să fie susceptibile de a cauza orice fel de prejudiciu oricărui Participant.

Ca urmare a acestor reguli, Participanții renunță în mod expres la a solicita rambursarea integrală sau parțială a sumelor achitate Organizatorului sau repararea oricărui prejudiciu în măsura în care accesul acestora în Festival este restricționat, parțial sau total, temporar sau definitiv sau condiționat, ca urmare a împrejurărilor anterior menționate, înțelegând și asumându-și respectarea normelor în vigoare și recomandările autorităților publice.

Organizatorii nu iși asumă obligatia de a anunța pe alte canale, respectiv telefon sau e-mail niciun fel de modificare a prezentului regulament și/sau datele și condițiile de desfășurare ale festivalului.

În cazul unor situații deosebite de exemplu, dar fără a se limita la epidemii, pandemii, sau alte situații care ar amenința starea de sănătate a participanților care exced parametrilor normali de sănătate și dacă se impun anumite reguli, Organizatorii isi rezervă dreptul de a refuza accesul anumitor persoane care nu îndeplinesc condițiile prevăzute de normele în vigoare la momentul respectiv.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament ori de câte ori normele legale privind cazuri extreme de forță majoră sau caz fortuit  vor fi modificate.

CUMPĂRAREA BILETELOR

1. Achiziția biletelor se poate face online, de pe www.welovemusicfestival.ro , platformele de vanzari bilete partenere iabilet.ro, dar si fizic Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1, Muzica, IQ Box, Filarmonica Ion Dumitrescu Ramnicu Valcea, terminalele SelfPay si Shopping City Ramnicu Valcea.

2.  Cumpărarea biletelor de la partenerii autorizați se face în conformitate cu termenii și condițiile emise de către aceștia. Partenerii autorizați au dreptul de a percepe un comision de administrare care se adaugă preţului normal al biletului.

PARTICIPAREA LA EVENIMENT

ACCESUL IN FESTIVAL

1 Accesul se face începând cu data de 18 august 2022, de la ora 4 PM (16.00) în Festival.

2. Toți participanții sunt verificați la intrare cu privire la respectarea prevederilor Regulamentului, în scopul asigurării siguranței lor și a celorlalți participanți, precum și pentru buna desfășurare a Festivalului. În cazul în care un participant refuză verificarea, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu îi permite accesul în Festival, pe răspunderea participantului.

3. Accesul în festival se face doar pe baza unei brățări oferite de Organizator la intrarea în festival, în baza biletului/biletului gratuit valabil. Doar o brăţară intactă, purtată pe mână, asigură participantului dreptul de a intra în perimetrul Festivalului. Organizatorul îşi rezervă dreptul (prin colaboratorii săi) de a verifica ori de câte ori apreciază ca necesar brățările, atât la intrarea în incinta Festivalului, cât şi pe tot perimetrul Festivalului. Menținerea integrității brățării este responsabilitatea exclusivă a participantului, acesta fiind singurul răspunzător în cazul pierderii, deteriorării sau distrugerii acesteia.

4. În cazul deteriorării brăţării, participantul trebuie să achizitioneze un nou bilet de acces in limita disponibilitatii.

5. Anulare și înlocuire Tag  

5.1 Trebuie să anunțați imediat un membru al personalului la unul dintre Credit Points sau Help Desk dacă Tag a fost pierdut, furat, deteriorat sau dacă știți sau suspectați că cineva a folosit creditul pe Tag-ul dvs. sau vă cunoaște codul de identificare a Utilizatorului sau parola (dacă ați creat un cont online) și orice alte informații necesare în mod rezonabil pentru a vă verifica identitatea sau pentru a vă dezactiva, suspenda sau anula Tag-ul..

5.2. Anularea și/sau înlocuirea unui Tag pierdut, deteriorat sau furat poate fi efectuata numai dacă acel Tag fost înregistrat anterior de către Client pe site sau în aplicație. Dacă nu a fost efectuată  înregistrarea, vechiul Tag nu poate fi anulat și/sau înlocuit.. Nu putem garanta că Tag-ul dvs. poate fi blocat complet. Dacă nu v-ați înregistrat Tag-ul online, este posibil să nu vă putem bloca Tag-ul.

5.3 Înlocuirea Tag-ului Payvent pierdut sau deteriorat poate fi solicitată personal la Credit Point sau Help Desk prin furnizarea identității persoanei care solicită înlocuirea, identitate ce trebuie să se potrivească cu acreditările de pe Tag-ul Payvent ce urmează să fie înlocuit. În cazul în care furnizarea datelor este refuzată, Operatorul nu este obligat să efectueze operațiunea. Tag-ul Payvent înlocuit este anulat odată ce soldul este transferat pe noul Tag. Transferul este instant. 

5.4 În cazul unui Tag deteriorat, este necesar ca vechiul Tag să fie prezentat și anulat pentru obținerea noului Tag. Un nou Tag poate fi solicitat doar de la Credit Points sau Help Desk. Soldul vechiului Tag poate fi transferat numai pe noul Tag, dacă vechiul Tag a fost înregistrat și a fost anulat anterior. 

6.  Accesul cu animale este interzis.

7. Participanții au obligația de a sesiza reprezentanții Organizatorului cu privire la orice defect al brățării sau al cardului de consum, în momentul primirii acesteia și să solicite înlocuirea acesteia sau remedierea neconformitătii de îndată. Neîndeplinirea acestei obligații înlătură răspunderea Organizatorului cu privire la starea brățării sau a cardului de consum, iar participantul pierde dreptul de a solicita înlocuirea acesteia.

8. Intrarea/ieșirea se face doar prin zonele special amenajate.

9. Toti participanții la eveniment vor avea asupra lor un act de identitate valid, în scopul verificării conformității biletului/biletului gratuit și validării acestuia.

10. Dacă în urma verificărilor efectuate la intrare sau pe teritoriul Festivalului vor fi identificate obiecte care nu respectă prevederile Regulamentului, acestea vor fi confiscate și nu vor fi returnate ulterior. Participanții au dreptul să se întoarcă de la control și să își lase obiectele respective într-un spaţiu din afara Festivalului (ex: mașină, spaţiul de cazare externă etc.) sau să le arunce la tomberoanele special amenajate pentru astfel de obiecte. Excepție fac obiectele ilegale sau deținute ilegal.

11.  În cazul în care asupra persoanei se vor găsi obiecte ilegale (ex. droguri, substanțe narcotice) sau deținute ilegal (ex. armă de foc deținută fără permis), vor fi sesizate organele competente și se vor dispune măsurile necesare. Accesul în festival este interzis pentru orice persoană care are asupra sa arme, chiar dacă acestea sunt deținute legal. Identificarea acestora în teritoriul Festivalului implică evacuarea imediată a persoanei respective.

12. Accesul în incinta festivalului al minorilor cu vârsta mai mică de 16 ani este permis numai dacă aceştia sunt însoţiţi de un părinte sau persoană care exercită autoritatea părintească (tutore), care va semna o declarație expresă prin care își asumă răspunderea și obligația de supraveghere a minorului, declarație ce poate fi descărcată de aici. Un părinte/o persoană care exercită autoritatea părintească (tutore) poate însoţi cel mult 3 minori.

13. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 16 și 18 ani vor putea intra în incinta festivalului numai pe baza unei declarații din partea părinților sau a reprezentanților legali prin care li se permite participarea, declarație care poate fi descărcată de aici. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere referitoare la verificarea semnăturilor, respectiv la modalitatea de semnare a declarațiilor, aceste aspecte rămânând în sarcina/răspunderea persoanelor care prezintă declarațiile.

14. Toți minorii vor primi o brăţară care permite accesul în toate zonele de pe teritoriul festivalului, insa participanții minori nu vor putea achiziționa produse din categoriile alcool și tutun. În orice situație, Organizatorul nu va fi ținut responsabil pentru niciun fel de incident sau accident care privește minorii, întreaga răspundere revenind minorilor și/sau părinților/persoana care exercită autoritatea părintească. Organizatorul atrage atenția părinților/persoanelor care exercită autoritatea părintească asupra faptului că acestora le revine obligația de supraveghere a minorului și vor fi ținuți răspunzători pentru orice prejudiciu rezultat din nerespectarea acestei obligații.

15. Pentru a preîntâmpina situații nedorite, accesul cu medicamente în perimetrul festivalului este limitat, după cum urmează:
a) Dacă urmeazi un tratament medical, medicamentele vor trebui însoțite de un document medical care să ateste diagnosticul și imposibilitatea întreruperii tratamentului. Acesta va fi prezentat la punctele de acces în format fizic sau electronic.
b) În ceea ce privește medicamentele non-prescrise (analgezice, antiinflamatoare ș.a.) accesul este permis cu maxim 3 tablete/capsule pe persoană.

16. La festival sunt amenajate 2 puncte de prim-ajutor. Personalul medical și voluntarii vor răspunde prompt la urgențele medicale apărute pe toată perioada festivalului.

DESFĂȘURAREA EVENIMENTULUI

1. În momentul intrării în Festival, participantul ia la cunoştinţă acest Regulament, afișat în loc vizibil și și-l asumă în totalitate.

2. Participanţii nu pot introduce în Festival produse aflate pe lista de bunuri interzise, iar nerespectarea acestei obligații poate duce la interzicerea accesului în Festival.

3. Participarea la Festival se face pe proprie răspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă un risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi sau le-ar putea produce prin participarea la eveniment.

! Organizatorul atrage atenția participanților că spectacolele pot include şi puternice efecte de lumină, care ar putea dăuna copiilor sau persoanelor epileptice. Organizatorul informează participanții că este posibil ca în cursul desfășurării evenimentului să fie organizate focuri de artificii, iar pentru riscurile de vătămare sau de prejudicii materiale, nu își asumă nici o răspundere, aceasta revenind persoanelor care dețin sau operează aparatura.

4. Pentru zonele de joacă, distracție și sport, instalațiile tip balansoar, trambuline, lanturi și alte asemenea zone cu risc de accidentare din Locație, participanții se vor asigura că dețin condiția fizică și psihică necesară pentru participare.

5. Este interzisă intrarea cu maşina în zona Festivalului fără un car pass eliberat de către Organizator.

6. Organizatorul va anunța în prealabil orele concertelor din cadrul Festivalului. Orarul poate suferi modificări din motive independente sau din voința Organizatorului, fără să fie obligatorie notificarea participanților și fără ca aceștia să poată solicita repararea unui eventual prejudiciu astfel suferit.

7. Organizatorul pune în vederea participanţilor faptul că în condiţii de vreme extremă, ploi torenţiale, grindină, tunete, fulgere etc. există posibilitatea ca ieşirile din Festival să fie aglomerate, motiv pentru care aceştia trebuie să îşi păstreze calmul și să urmeze indicațiile echipelor de acces și securitate . De asemenea, în această situaţie, există riscul ca mijloacele de transport în comun (autobuzele) să fie foarte aglomerate sau să nu fie suficiente pentru numărul total de pasageri. Vremea extremă poate determina ca maşinile din parcare să fie greu accesibile iar părăsirea parcărilor festivalului să sufere întârzieri. În toate aceste situaţii, participanţii trebuie să urmărească şi să respecte comunicările și instrucţiunile organizatorului sau ale reprezentanţilor Inspectoratului pentru Situaţii de Urgență.

REGULI DE CONDUITĂ ÎN CADRUL FESTIVALULUI

1. Toţi participanţii trebuie să respecte regulile sociale, legile şi reglementările enumerate în acest Regulament. Participanţilor nu le este permis să desfăşoare niciun fel de activităţi care ar putea să pună în pericol sau să afecteze în orice mod siguranţa sau drepturile celorlalţi participanţi. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii (materiale sau fizice) cauzate prin nerespectarea Regulamentului şi va putea solicita despăgubiri persoanelor vinovate de încălcarea acestuia.

2. Traficul sau consumul de droguri este ilegal, strict interzis şi va fi pedepsit conform legilor în vigoare. În cazul în care o persoană va fi descoperită cu substanțe ilegale asupra sa, va fi scoasă în afara Festivalului imediat, iar brățară de acces va fi confiscată.

3. Participanţii sunt obligaţi ca în incinta Locației, să respecte şi să nu distrugă mediul înconjurător şi domeniul Platoului Feteni, incluzând construcţiile de orice fel şi spaţiile verzi aferente.

4. Pe perioada festivalului Organizatorul, partenerii Organizatorului sau presa acreditată au dreptul de a înregistra şi fotografia evenimentul. Participanţii iau la cunoştinţă că există posibilitatea de a apărea în astfel de materiale, fără a putea emite pretenţii asupra drepturilor cu privire la respectivele materiale. Organizatorul are dreptul de a folosi aceste materiale, de a le publica online sau offline, pe diverse canale, şi de a le utiliza în campanii de promovare și prezentare ale festivalului, fără a recompensa în vreun fel participantul.

5. Participanţii au dreptul să filmeze şi să fotografieze zonele în care au acces, însă pot folosi aceste material exclusiv în scop personal. Participanților le este permis să facă publice pozele și filmările din cadrul Festivalului, doar în măsura în care acestea nu afectează dreptul la imagine al celorlalți participanți sau drepturile Organizatorului și nu sunt realizate în scop comercial. De asemenea, participanții vor avea în vedere că pentru anumite activități/spectacole/concerte Organizatorul poate restricționa sau interzice filmarea și/sau fotografierea, la solicitarea managementului artiștilor, caz în care va anunța aceste situații prin mijloace proprii de comunicare (website, social media, aplicație, mesaje, prin intermediul coordonatorilor de eveniment din interiorul evenimentului etc). În caz de nerespectarea a acestei obligații, Organizatorul va solicita participantului să înceteze activitatea nepermisă/ să șteargă postările publice, sub sancțiunea suportării integrale a prejudiciilor astfel produse.

! Este strict interzisă ridicarea de drone deasupra festivalului sau montarea de echipamente profesionale de filmat.

6. Participanţii iau la cunoştinţă că în incinta festivalului este interzisă orice activitate comercială sau de publicitate, precum și promovarea unor produse, servicii, activități, idei, mișcări culturale sau politice, fără acordul scris al Organizatorului, indiferent de mijloace, fie că sunt activități online sau offline în cadrul Festivalului.

7. Minorilor le este interzisă servirea şi consumul de băuturi alcoolice.

8. În cazul în care vor fi identificați minori sub 16 ani care nu sunt însoțiți, Organizatorul va sesiza organele competente.

9. Este interzisă utilizarea focului prin orice mijloace (amenajare de focuri de încălzire, de atmosferă sau orice alte metode de foc deschis, artificii) şi a materialelor inflamabile pe întreg perimetrul festivalului sau în apropierea acestuia.

OBIECTE PIERDUTE

1. Obiectele pierdute trebuie aduse de către persoanele care le-au găsit la zona de Lost & Found (care va fi marcată pe harta Festivalului). Proprietarii le pot recupera urmând o procedură a Organizatorului care constă în identificarea persoanei şi a obiectului pierdut. Organizatorul va păstra obiectele recuperate pentru o perioadă de cel mult 10 zile de la momentul predării către zona de Lost & Found şi va încerca returnarea lor către proprietari.

2. În ipoteza în care nu se vor identifica proprietarii bunurilor pierdute și/sau aceștia nu se prezintă pentru ridicarea lor, acestea vor fi predate autorităților.

3. În cazul produselor perisabile sau care se deteriorează rapid, termenul de 10 zile va putea fi redus de către Organizator, fără o notificare prealabilă.

SECURITATE. PRIM AJUTOR

1. În interiorul Locației, Organizatorul asigură securitatea și paza printr-un partener calificat şi acreditat să presteze aceste servicii. În timpul Festivalului, participanţii sunt obligaţi să respecte agenţii de securitate, să colaboreze cu aceştia şi să le respecte instrucţiunile în caz de urgenţă.

2. În caz de incidente de violență sau de punere în pericol a integrității corporale a altor persoane, personalul care asigură securitatea va putea decide evacuarea persoanelor implicate din incinta în care se desfășoară Festivalul.

3. Pe teritoriul Festivalului există zone de prim ajutor semnalizate și indicate pe hartă, în care vor activa persoane calificate.

PLATA PENTRU SERVICII ȘI PRODUSE ÎN CADRUL FESTIVALULUI

1. Modalităţile de plată pentru achiziționarea de servicii și produse pe teritoriul festivalului sunt strict cele puse la dispoziție de către organizatori şi partenerii acestora. Ca regulă, plata serviciilor și produselor în încinta evenimentului se va face cu CARD DEDICAT, obtinut de la punctele de TOP UP din festival.

2. Încărcarea CARDULUI poate fi realizată la fața locului, prin plata cash sau cu cardul bancar la oricare dintre punctele de încărcare, care vor fi in numar de 4. Participantul poate face top-up, la fața locului, doar cu o sumă multiplă de 10 LEI. Taxa de activare a cardului este de 5 lei/card.

3. În Locație, se pun la dispoziţie participanţilor locuri special amenajate și semnalizate pentru încărcarea CARDURILOR. Încărcarea acestora dă dreptul posesorilor de a achiziționa produse şi servicii disponibile în cadrul evenimentului.

4. Sumele neutilizate de pe CARD pot fi preschimbate în bani după incarcara acetuia, la finalul zilei de festival sau in ultima zi de festival.

5. Sumele rămase nepredate la sfârșitul perioadei de festival vor deveni proprietatea Organizatorului.

6. În timpul evenimentului, produsele și serviciile de tip bar și food court sunt disponibile în locuri special amenajate, putând fi achiziționate doar cu CARDUL de festival. Toți comercianții vor avea obligația să încaseze contravaloarea bunurilor vândute exclusiv cu CARDUL FESTIVALULUI.

OBLICATII ŞI RESPONSABILITĂŢI

1. Organizatorul garantează accesul şi utilizarea serviciilor din cadrul festivalului oricărui participant, care deține un bilet valid.

2. Datele de desfăşurare ale Festivalului pot fi modificate unilateral de Organizator sau Festivalul poate fi anulat în caz de forţă majoră sau caz fortuit. Datele Festivalului nu vor fi schimbate în cazul unor condiţii meteorologice minore (ploi, zile înnorate etc.). Sunt asimilate cazurilor de forță majoră intervenția unor măsuri administrative, recomandări oficiale sau/și intrarea în vigoare a unor norme legale, provenind de la autoritățile naționale sau locale care fac imposibilă sau excesiv de oneroasă desfășurarea Festivalului în condițiile avute în vedere de către Organizator.

3. În caz de război, revoltă, atac terorist, demonstraţii, embargo economic, accident, incendiu, dezastru natural, cutremur, inundaţie, scurtcircuit major, epidemii, rezoluţii oficiale sau alte cazuri ce nu pot prevăzute sau nu pot fi controlate de Organizator sau de participant, niciuna dintre părţi nu este obligată să respecte obligaţiile din prezentul regulament.

4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica programul muzical, atât cu privire la zilele, orele cât și la artiștii participanți (line up), atunci când intervin motive justificate în opinia Organizatorului (ex: vreme nefavorabilă, anulări sau întârzieri din partea artiștilor, motive de siguranță etc.). Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări și nici de a obține o restituire a prețului biletului. Cu toate acestea, Organizatorul poate decide în anumite situații restituirea parțială sau totală a contravalorii unor bilete.

5. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru stricăciuni petrecute în perimetrul festivalului, care nu au fost urmare a unei organizări defectuoase sau cu neglijența acestuia sau care au fost cauzate de evenimente meteorologice severe.

6. După ce participantul a primit brăţara, Organizatorul nu mai este responsabil pentru integritatea acesteia. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri datorită pierderii sau distrugerii brăţării.

7. Organizatorul nu este responsabil pentru acţiuni ce se petrec în afara Locației.

8. Participanții vor fi ținuți răspunzători pentru orice și toate prejudiciile provocate Organizatorului, colaboratorilor acestuia sau terților prin nerespectarea dispozițiilor legale sau a prevederilor prezentului regulament.

9. Organizatorul are dreptul, cu efect imediat, de a interzice accesul unui participant în incinta festivalului total sau parţial, sau de a invita participantul să părăsească incinta festivalului, în cazul încălcării regulamentului prezent sau a unei legi în vigoare din România.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

1. Organizatorul deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra numelor comerciale, siglei, adreselor de e-mail, nume de domenii sau URL, semnelor utilizate în corespondență, baza de date, elemente grafice, e-mail, cărți de vizită și alte materiale, semnelor, logo-urilor, mărci precum şi asupra materialelor, textelor şi a tuturor informaţiilor, indiferent dacă acestea sunt înregistrate sau nu, de pe spatiul festivalului We Love  Music Festival, site www.welovemusicfestival.ro  sau alte canale/platforme online în legătură cu evenimentul. Acestea nu vor putea fi utilizate, transferate, cesionate, modificate sau distribuite fără acordul expres, exprimat în scris al Organizatorului.

2. De asemenea, Organizatorul deține dreptul de proprietate intelectuală asupra tuturor operelor realizate de către colaboratorii și/sau angajații acestuia în cadrul festivalului, cum ar fi fotografii, filmări, texte, elemente grafice etc.

Prezenta variantă a regulamentului, este cea mai nouă versiune și este updatată azi, 08 august 2022.